קומה 49 לאירועים קטנים

יוני 28, 2020

קומה 49 לאירועים קטנים

artical

אירועים קטנים בתל אביב

מקום צריך לתת הרגשה של אירוע אינטימי, קטן ואיכותי. חתונות קטנות בתל אביב הן מזמן טרנד מוצלח, איכותי ומרגש את אורחיו כל פעם מחדש. האוירה שהמקום משדר הוא הדרך להצלחת האירוע.

החלל המצומצם ורף האורחים המינמאלי הן אלו שיתנו למקום את האופי שאנו רוצים לשדר שירות טוב ויחס אישי כמו בארוחת ערב במסעדה הן השוני בין אירוע המוני ללא אינטמיות לבין אירוע קטן כמו חתונה קטנה עם דגש עליון על איכות.חתונות, חתונות כסף, חתונות קונספט ועוד המון סוגי חתונות קטנות ואיכותיות הן אלו שמבדילות את קומה 49 מעוד אולם אירועים רגיל. מחפשים אולם לחתונה קטנה עם קונספט חדשני ומראה מודרני? צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם.

מה אתם מקבלים בקומה 49?

מטבח שף עשיר בטעמים התמחה ביצירת מנות גורמה כשרות. אנו מקפידים על חומרי גלם טריים ומשובחים ללא פשרות, עובדים באמצעות טכניקות בישול מתקדמות המבטיחות תפריט עשיר ויצירתי שיעניק לכם חוויה קולינרית ייחודית.מרכז אירועים 49 מעניק לכם את האפשרות להרכת תפריט אישי שיותאם לאירוע שלכם ולחוגגים תוך התעמקות בפרטים הקטנים והגשת מנות יוצאת דופן. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ליהנות מאירוע ייחודי וחוויה קולינרית מעוררת חושים. איך בוחרים מקום לחתונה קטנה במרכז?

כשמדובר על בחירת מקום לחתונה קטנה במרכז, יש חשיבות מכרעת לבחירת המקום כיוון שבמקום קטן ניתן לראות יותר בקלות “פגמים” ולכן המקום חייב להיות נקי ומצוחצח, השירות חייב להיות אישי ואדיב- אצלנו כל אורח יזכה לתשומת לב מהצוות האדיב והמקצועי שלנו, ועל העיצוב להיות מוקפד ואיכותי. כמו שכולנו יודעים  “אלוהים נמצא בפרטים הקטנים”.כיוון שמדובר בחתונה קטנה, בה כל אורחינו הם חברינו הטובים ומשפחתנו הקרובה, על האוכל להיות מושקע, ברמה גבוהה- אוכל שנעשה באהבה ובמקצועיות. אבל לפני הכל- יש להגדיר לעצמכם מה הם הצרכים והרצונות שלכם מהמקום.

האם תרצו להתחתן במקום סגור או בחיק הטבע? האם בבית כנסת או בגינה רחבת ידיים? מעבר לעיצוב אשר יוצר את האווירה, למקום החתונה ולמבנה עצמו יש משמעות רבה בכך.

אולם אירועים בקומה 49 הינו אולם אירועים ייחודי המעניק חוויה יוצאת דופן לכלל האורחים! האולם משקיף על העיר תל אביב מקומה 49 שבמגדלי עזריאלי והנוף עוצר נשימה.

בקומה 49 ניתן לבצע אירועים פרטיים

כמו חתונות, בר מצווה, בת מצווה, בריתות וכן הלאה ואירועים עסקיים לכל מטרה. האולם עובד עם חברת עיצוב מקצועית בעלת ניסיון רב המקנה לכל אירוע את האופי הייחודי לו הכל בהתאם לרצון הלקוח.

מחפשים אולם לחתונה עם קונספט חדשני ומראה מודרני? צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם.

49 צור איתנו קשר

רוצים לחגוג על גג עזריאלי ?

דרך מנחם בגין 132, מגדל עגול ,קומה 49 עזריאלי תל אביב 054-699-7767