למה צילום מגנטים לאירועים זהו טרנד שכולם אוהבים?

יוני 28, 2020

למה צילום מגנטים לאירועים זהו טרנד שכולם אוהבים?

artical

אם אתם מחפשים גימיק לאירוע אבל כזה שכולם, אבל כולם יאהבו – כדאי לכם לשקול את האפשרות של צילום מגנטים לאירועים. למשל : חתונות, בר/בת מצווה, ברית/ה ועוד. מהנסיון שלנו, צלם בכלל וצלם מגנטים בפרט הוא אחד הספקים הראשונים שאותם בוחרים בעלי השמחה. לפעמים אפילו לפני שסוגרים על אולם, תפריט, תקליטן ושמלה.

מעוניינים לקרוא מאמר נוסף המדבר על הספקים השונים לקיום חתונה מוצלחת לחצו כאן

למה? מגנטים באירוע

כי צילום מנציח את האירוע שלכם לנצח גם אצל האורחים באופן מקצועי ואיכותי. עם זאת, בצילום מגנטים לאירועים יש חשיבות נוספת כי המגנטים משמשים גם כמזכרת לאורחים. אפשר אפילו לומר שיש פה שתי ציפורים במכה אחת : גם צלם מקצועי וגם מזכרת לאורחים במחיר אחד. צילום על גבי מגנטים הוא כבר לא טרנד חולף או גימיק אלא ממש מרכיב בסיסי בכל ארוע, ממש כמו אולם, שמלה או תקליטן.

למה?

תמיד יהיו את אלו שלא יהיו מרוצים מהאוכל, מהמיקום, מהמוזיקה ועוד אבל מגנטים כולם אוהבים כי מגנטים תופסים את האורחים שלכם במיטבם. עם זאת, חשוב לזכור שצילום מגנטים אינו צילום רגיל והמגנטים צריכים לעמוד בשני פרמטרים שונים בו-זמנית :

  • איכות – המגנטים צריכים להיות מודפסים באמצעות דיו ומדפסת איכותיים ועדיף שהם יהיו בלמינציה כלשהי. הדיו, המדפסת והלמינציה לא רק יבטיחו תוצאה איכותית (כלומר מגנט שלא מתקלף ולא דוהה) אלא גם שתישמר התוצאה לאורך זמן
  • מקצועיות – הצילום של המגנטים צריך להיות מקצועי בכלל ולהתמחות בתחום האירועים בפרט. למשל : מגנטים במסגרת פולאורויד מגיעים בגודל מיוחד של 10*10 ונדרשת לכך מומחיות, ידע וניסיון.

וזה לא הכל

בנוסף, מגנטים לאירועים הם טרנד אהוב כי למגנטים יש תוספות שאין בצילום רגיל, למשל : עיצוב גרפי, כיתוב, אלמנטים ועוד. אפשר גם לצלם מגנטים בסגנון וינט'ג באמצעים פשוטים : שימוש במגנטים פולאורויד ובפינת צילום שכוללת תחפושות בסגנון עתיק. כיום גם ניתן לקבל מגנטים לארועים עם מסגרות או בגודל מיוחד, כך שהמגנטים הופכים לתמונה מעוצבת עם ערך מוסף עבורכם ועבור האורחים שלכם.

לסיכום

אז אם אתם מתכננים ברית/ה, בר/בת מצווה, חתונה או כל אירוע אחר כדאי והכרחי שכל האורחים שלכם יהיו מרוצים. הדרך הטובה ביותר להבטיח אורחים מאושרים היא צילום מגנטים לאירועים. כך האירוע שלכם יונצח באופן מקצועי ואיכותי בתוצאה שתישמר לאורך זמן בהתאמה לאופי האירוע: צילום ברחבת הריקודים, צילום בסגנון שטיח אדום, סגנון וינט'גי, סגנון הומוריסטי ועוד.

מגנטים לאירועים הם צילום עם ערך מוסף כי הם משמשים גם כמזכרת מהאירוע שלכם. לא משנה אם אתם מתכננים אירוע קטן או גדול, בגן או באולם (או אולי במיקום אקזוטי כלשהו), לילדים או למבוגרים (או גם וגם) מגנטים באירועים משמחים את כולם ולכן הם הטרנד הסטנדרטי כיום בכל סוגי האירועים. קומה 49 אולם אירועים

49 צור איתנו קשר

רוצים לחגוג על גג עזריאלי ?

דרך מנחם בגין 132, מגדל עגול ,קומה 49 עזריאלי תל אביב 054-699-7767