השילוש הקדוש של אירועים עסקיים מוצלחים

פברואר 27, 2020

השילוש הקדוש של אירועים עסקיים מוצלחים

artical

כך תרימו אירוע חברה מדויק, אלגנטי ומקצועי שלא נופל מהעסק שלו

מאחורי כל אירוע עסקי מוצלח עומדת חברה מוצלחת, מארגנים מוערכים ומקום נכון שנבחר בקפידה. והרי מי כמוכם יודעים כמה הצלחה של אירוע עסקי שכזה, היא גורם משמעותי בהערכת החברה, הערך, תפיסת היוקרתיות והבידול שלה. 

יש המון סוגים של אירועים עסקיים, מאירועי צהריים נונשלנטיים ועד אירועי חברה מהודרים. כשזה מגיע לתכנון שלהם, הצורך בייצוגיות, מקצועיות ודייקנות הופכים קריטיים ביותר.
אמנם פאן וסטייל הם שני אלמנטים קריטיים לא פחות, אבל אירוע חברה מוצלח באמת, הוא זה שמצליח לגרום לכל האורחים ליהנות מכל העולמות.

בגלל שההצלחה שלכם חשובה לנו, הנה 3 הקריטריונים החשובים ביותר בארגון אירוע עסקי שימתג אתכם על הצד הטוב ביותר וידאג לכם ב-360 מעלות:

מדד הנחשקות: פריים לוקיישן

אחד הפרמטרים החשובים (אם לא ה-) הוא בחירת מקום אטרקטיבי לאירוע העסקי שלכם. בכל אירוע, ובמיוחד כשמדובר באירועי צהריים, בשעה בה הכבישים פקוקים והתנועה לא הכי זורמת – אין תענוג גדול יותר לאורחים, מאשר להגיע לאירוע עסקי במיקום מרכזי ונגיש. ומעבר לתנועה, ארגון אירוע חברה בתל אביב, מעלה אוטומטית את ערך החברה, כאחת שעומדת במרכז העניינים והעסקים.

אירוע עסקי בתל אביב, עם חניה צמודה וסמוך לתחנת הרכבת וליציאה לאיילון, לחלוטין יספק את התחושה שהחברה שלכם היא מותג איכותי וענייני, שיודע מה טוב ודואג לעובדים ולמוזמנים שלו.

מדד הסטייל: אווירה יוקרתית

דמיינו את זה. עיצוב מודרני מדויק ונקי. שולחנות משורטטים פזורים בסמוך למעגל חלונות זכוכית מרהיב, המשקיף אל כל תל אביב. צוות שירות מקצועי ואדיב. בר אלגנטי וגג עם בריזה אחרת מכל מקום בעיר.

בין אם מדובר באירוע צהריים, המשדרג את היום-יום במינגלינג, ועידה חגיגית מול הנוף האורבני החי של העיר הלבנה, או אירוע ערב אלגנטי של הרמת כוסית או השקה. באירועים עסקיים הסוד הוא באווירה. הוציאו את המוזמנים שלכם מהשגרה והביאו אותם לאירוע מושקע, איכותי ואינטימי, שיגרום להם להרגיש מוערכים ומסופקים, בחברה הנכונה.

מדד אוכל

באירועים בכלל ובאירועים עסקיים בפרט, האוכל הוא רכיב מרכזי וחשוב במבחן ההצלחה. אמנם כל המוזמנים הגיעו בקלות ובבטחה לאירוע החברה וכבר הספיקו להתרשם מההשקעה באווירה, אבל הם ככל הנראה הגיעו רעבים. הדרך הטובה לספק אותם בשלב זה, היא בעזרת אוכל מעולה.

מטבח שף המתמחה ביצירת מנות גורמה כשרות, טריות, מגוונות ואסתטיות, לא רק יוכיח שהעובדים והמוזמנים שלכם חשובים לכם, אלא שיש לכם גם טעם טוב ומדויק, שמצליח לפנות ולגעת במנעד רחב של אנשים איכותיים.

תנו למוזמנים שלכם להרגיש על גג העולם

מעבר למטבח שף כשר יוצא מן הכלל, מיקום שאין לו תחרות, הסטייל הייחודי של המקום ונוף פנורמי עוצר נשימה, באירועים העסקיים של קומה ה-49 מקצוענות ושירותיות הם ערך עליון, שמחברים הכל יחד לטובת יצירת אווירה יוקרתית ונעימה.

לאירועים בכלל ולאירועים עסקיים בפרט, של עד 350 מוזמנים, הקומה ה-49 היא הלוקיישן המושלם. כי אם כבר לערוך אירוע עסקי אינטימי בתל אביב, אז לעשות את זה ברמה הכי גבוהה שאפשר. באירועי צהריים או ערב, ובין אם מדובר בהרמת כוסית, השקה, יום גיבוש או כל אירוע חברה אחר – נשקיע את כל מרצנו על מנת לארגן יחד איתכם אירוע שיהפוך לשיחת השנה.

אנחנו כבר סימנו וי על מה שחשוב כדי לשדרג את האירוע שלכם 49 קומות מעל כולם. כל שנותר לכם הוא לתת את החותם האישי באירוע עסקי מסחרר, עם אנרגיות מדהימות, שייצג את כל מה שטוב בחברה שלכם. 

49 צור איתנו קשר

רוצים לחגוג על גג עזריאלי ?

דרך מנחם בגין 132, מגדל עגול ,קומה 49 עזריאלי תל אביב 054-699-7767