אתם והספקים בשיתוף פעולה מלא להצלחתו

יוני 28, 2020

אתם והספקים בשיתוף פעולה מלא להצלחתו

artical

אם אתם כעת בתחילת הפקת אירוע החתונה שלכם אולי אתם עוד לא יודעים, ואם אתם כבר בשיאו של הפקת האירוע אתם ללא כל ספק יודעים, כי אירוע החתונה שלכם הינו שלם המורכב מספקים שונים. לכל ספק באירוע תפקיד מהותי וחשוב התורם להצלחת השלם – הערב הגדול שלכם. התחנה הראשונה שלכם הייתה לחפש אולמות אירועים בתל אביב יוקרתיים, וכעת, לאחר שהחלטתם על אולם יוקרתי מאד בתל אביב, אתם ממשיכים הלאה בחיפוש אחר מניפת הספקים המוצלחת ביותר.

חשוב שתדעו, כי בעת שאתם בוחרים ספקים, האחריות אינה מוטלת רק עליהם ותפקידכם תם עם בחירתם. שיתוף פעולה מלא שלכם הינו מתכון להצלחת האירוע, ולא תאמינו כמה המילה שלכם, הבחירות שלכם והעדפות שלכם רלוונטיות להצלחתו. איך אתם יכולים לתרום להצלחתו של כל ספק?

המפיק במתחם האירועים: סדר האירוע:

אולמות אירועים בתל אביב יוקרתיים מובלים על ידי צוות מקצועי ומנוסה של מפיקי אירועים הנכונים להפיק לכם את האירוע שלכם בדיוק כפי שתמיד חלמתם. לכל זוג יש בקשות אחרות והעדפות אחרות, ועל כן חשוב שתשמיעו את קולכם כבר בפגישה הראשונה ביחס לפורמט שבו תרצו לחגוג את האירוע שלכם. תרצו חתונה הפוכה, חופה בסוף הערב או קבלת פנים קצרה מאד? יש מקום לכל הבקשות שלכם.

דיג'י: אילו שירים תרצו שינוגנו על הרחבה?

ישנם זוגות שנותנים לדיג'י יד חופשית והוא זה שבונה את רשימות ההשמעה באירוע, לצד אלו שמעבירים לו רשימות מלאות בנות מאות שירים. המטרה היא לעבוד בשיתוף פעולה, ולא באופן חד צצדי. לכן, המשימה שלכם היא להעביר לדיג'י שירים ספציפים שתרצו שינוגנו על רחבת הריקודים בחתונה שלכם, תוך מתן דגשים על סגנונות, תקופות או זמרים מועדפים. תסמכו על הדיג'י כי הוא בעל ניסיון רב ועשיר איך ליצור רשימה נכונה לאירוע מוצלח.

צלם: במי להתרכז?

אחד הספקים החשובים ביותר באירוע וזה בעל האחריות הרבה ביותר הוא הצלם. זוגות רבים תולים תקוות רבות בצלמים באירוע, שכן מלאכת תיעוד האירוע מופקדת בידיהם. חשוב מאד שתנחו את הצלם באירוע שלכם אודות סגנון הצילום שתרצו, במי להתרכז ומתי. לא תמיד הזוג רוצה שיתרכזו בו, אלא דווקא בקהל האורחים על מנת שתהיה להם מזכרת מכולם. לכן, ערכו תיאום ציפיות על מנת שתהנו מהמזכרת שלכם מהאירוע.

קייטרינג ובר – אתם שולטים בפאן הקולינארי:

אז אחרי שחיפשתם אולמות אירועים בתל אביב יוקרתיים, אתם גם בטח יודעים שיש לכם מילה בכל הקשור לפאן הקולינארי. למעשה, אתם אלו שתחליטו מה יאכלו האורחים באירוע שלכם ועל כן יש לכם אחריות רבה. חשוב מאד שתגיעו לערב הטעימות ותעניקו משוב על מכלול המנות. תוגש לכם מניפה רבה של מנות, מתוכה תבחרו את אלו החביבת עליכם במיוחד. כמו כן, תוכלו למסור את העדפה שלכם לגבי השתייה בבר האלכוהול.

49 צור איתנו קשר

רוצים לחגוג על גג עזריאלי ?

דרך מנחם בגין 132, מגדל עגול ,קומה 49 עזריאלי תל אביב 054-699-7767