כך אתם הופכים את החופה שלכם לשיא האירוע אולם אירועים בתל אביב

יוני 28, 2020

כך אתם הופכים את החופה שלכם לשיא האירוע אולם אירועים בתל אביב

artical

אירוע החתונה שלכם ללא ספק מסמן את שיא האהבה שלכם. אם נכנסים לרזולוציות קטנות עוד יותר, הרי שבתוך האירוע המרגש, ישנו רגע מרגש ומיוחד במיוחד: טקס החופה. אירוע החתונה שלכם מתחיל בהיותכם מאורסים, ועם שבירת הכוס בחופה אתם באופן רשמי נשואים. לא בכדי בחרתם אולם אירועים בתל אביב יוקרתי, אלא אתם רוצים לחגוג את שיא האהבה שלכם על הצד הטוב ביותר, בטעם של פעם בחיים.

כעת, אתם מעסיקים את עצמכם במחשבה איך להפוך את טקס החופה שלכם למרגש אפילו יותר ממה שהוא? ישנם מספר דרכים להפוך את החופה לאירוע מרגש, ייחודי ובלתי נשכח.

חופה עם נוף מרהיב:

בחרתם לכם אולם אירועים בתל אביב יוקרתי להתחתן בו? אם כן, הרי שאתם לא צריכים יותר מדי על מנת להפוך את אירוע החופה שלכם לייחודי. בעת שאתם מתחתנים בתל אביב בחתונה על הגובה בקומה גבוהה ולא באולם אירועים על הקרקע, אתם זוכים לנוף אורבני עשיר של העיר תל אביב. עיר החופש של ישראל הינה מותג בינלאומי, וכעת גם החופה שלכם לוקחת בו חלק. דמיינו לעצמכם את החופה שלכם נערכת לנוף אורות העיר, הקצב המהיר בה ונצנוץ הכוכבים.

כניסה לא שגרתית אל מול האורחים:

דרך נוספת להפוך את החתונה שלכם לשיא האירוע ולאירוע מיוחד מאד, הוא עם כניסה לא שגרתית. לרוב, בעת שמדובר על טקס החופה, מדובר על כניסה שגרתית וידועה מראש שכולם יודעים לצפות אותה. מנגד, תוכלו להפוך את החופה למופע קטן וכך לשבור את הקרח וגם להפתיע את האורחים. ישנם זוגות הנכנסים אל החופה עם שיר שקט ומרגש, ולאחר זמן מה מתחלפת הבלדה בשיר קצבי שמקפיץ ומרקיד את כל קהל האורחים.

הקרנת מצגת המציגה את תקציר הזוגיות שלכם:

קהל האורחים שלכם בחתונה מורכב ממשפחה וחברים אהובים שלכם, שמכירים היטב ולעומק את סיפור האהבה שלכם. כעת, יש לכם הזדמנות להקרין בפניהם רגעים יפים מהתקופה היפה שלכם ביחד, רגע לפני שאתם פותחים בספר הזוגיות שלכם את פרק הנישואין המרגש. תוכלו להקרין מצגת עם תמונות, סרטונים ורגעים יפים אל מול קהל האורחים, וכך להפוך את טקס החופה לאהבה גדולה אפילו יותר.

קוד לבוש לכל האורחים:

ישנם אלו שהופכים את האורחים באירוע לשותפים מלאים לטקס החופה. תוכלו לבקש מהאורחים שלכם להגיע בקוד לבוש, וליצור אפקט מרגש ועוצמתי מאד. כך לדוגמא, תוכלו לבקש בהזמנה מהאורחים להגיע לבושים בלבן או בכל צבע אחר שרק תרצו, ובאירוע החופה, כולם יהיו לבושים בצבע אחיד. האחדות הזו יוצרת שפה משותפת – שפה של אהבה, שבטקס החופה מייצרת אפקט חזק ועוצמתי. טקס החופה הוא שיא האירוע, ובעת שכולכם הופכים שווים ואחידים חזותית, ההתרגשות מגיעה לשיא שלה.

49 צור איתנו קשר

רוצים לחגוג על גג עזריאלי ?

דרך מנחם בגין 132, מגדל עגול ,קומה 49 עזריאלי תל אביב 054-699-7767