בעד ונגד הגדרת תקציב לאירוע

יוני 28, 2020

בעד ונגד הגדרת תקציב לאירוע

artical

עם תחילת הפקת אירוע החתונה שלכם, לא מעט דברים נראים לכם עמומים, אך אם יש דבר אחד שברור לכם ואתם יודעים שעליו לא תתפשרו הוא המקום בו תחגגו את אירוע האהבה שלכם: אולם אירועים בתל אביב בקומה 49 בעזריאלי. כבר זמן מה שאתם מדברים על אירוע החתונה שלכם, וכעת הוא קרוב יותר מתמיד לאחר שהצעת הנישואין הוכתרה כהצלחה.

ידוע לכם כי על מנת לערוך את אירוע החתונה שלכם, עליכם לחבור למספר ספקים, אולם אירועים, מעצבים ומפעילים שונים שירכיבו בסופו של דבר את האירוע שלכם. לא אחת אתם מתחבטים בשאלה האם כדאי להגדיר לאירוע תקציב ולעמוד בסכום כסף שתגדירו לעצמכם מראש, או האם לתת לעצמכם יד חופשית ולהגשים את חלום האירוע שלכם מבלי שדבר יעצור בעדכם. טיעוני הבעד והנגד? הנה הם לפניכם.

מדוע כדאי להגדיר תקציב לאירוע שלכם?

הדבר הראשון והחשוב ביותר בעת שמדובר על הגדרת תקציב לאירוע, הוא כמובן הפאן הכלכלי. כל זוג שעתיד לעמוד מתחת לחופה, מגיע למעמד בעת שהוא נמצא בסטטוס שונה בחיים. לצד זוגות שכבר הגיעו לרווחה כלכלית, ישנם זוגות צעירים שהינם עדיין סטודנטים. לכן, בעת שמגדירים תקציב ידוע מראש, אתם למעשה משקפים בפני עצמכם את היכולת הכלכלית שלכם, ולא חורגים ממנה.

כמו כן, מעבר לפאן החסכוני וזה שיעזור לכם להישאר עם יד על הדופק, הרי שבעת שאתם מגדירים תקציב ומגבילים את עצמכם בחשבון ההוצאות, אתם יכולים לחסוך כסף לדברים אחרים. כך לדוגמא, בעת שתגבילו את תקציב החתונה במכוון, תוכלו לחסוך כסף לנכס משותף, הון להתחלת החיים המשותפים לכם כזוג צעיר ואפילו לנסיעה מפנקת לירח דבש.

נגד הגדרת תקציב לאירוע – מדוע?

אלו המתנגדים להגדרת תקציב לאירוע החתונה, מנמקים את דעתם בכך שמדובר על אירוע הנחגג רק פעם אחת בחיים. מאחר ומדובר על אירוע שלא יחזור על עצמו, המון זוגות רוצים להגשים את חלום האירוע שלהם מבלי להגביל את עצמם כלכלית. מה הוא הכסף לעומת חוויה וזיכרונות לכל החיים? מצד אחד יש בכך אמת, אך מצד שני צריך לשקול בזהירות צעדים שכאלו ולהבין מה היכולת שלכם אל מול מה שתרצו להוציא.

תמימות דעים לגבי היכן לא לחסוך:

הגבלת התקציב או תקציב פתוח היא החלטה שלכם, הנובעת מהיכולת הכלכלית שלכם, ההשקפה שלכם על החתונה ומידת ההשקעה שאתם מתכננים לכם ולאורחים שלכם. יחד עם זאת, ישנה תמימות דעים, כי אם יש דבר אחד שלא צריך להגביל את עצמכם הוא אולם האירועים שבו אתם עתידים להתחתן. בעוד שתוכלו להגביל את עצמכם בשמלה פחות מפוארת או בפחות אטרקציה לאורחים, הרי שאולם האירועים הינו הטון באירוע שלכם והוא יעניק את הצבע והטעם לכל השאר. חלמתם תמיד על אולם אירועים בתל אביב בקומה 49 בעזריאלי? לכו אחרי לבכם והגשימו את חלום החתונה שלכם! מזל טוב.

49 צור איתנו קשר

רוצים לחגוג על גג עזריאלי ?

דרך מנחם בגין 132, מגדל עגול ,קומה 49 עזריאלי תל אביב 054-699-7767