מתי הכי כדאי להגיע לראות את אולם האירועים?

יוני 28, 2020

מתי הכי כדאי להגיע לראות את אולם האירועים?

artical

ככל שעובר הזמן, אתם מוצאים את עצמכם מעלים הילוך לקראת אירוע החתונה שלכם. עוד לפני שתבחרי שמלה ועוד הרבה לפני שתסגור את מסיבת הרווקים שלך, אתם עתידים להגיע לראות מספר אולמות אירועים, שאחד מהם יבחר להיות אולם האירועים שיארח את האירוע הגדול של חייכם. לא אחת זוגות רבים עוסקים בשאלה והיא מתי להגיע לראות את אולם האירועים. אחד מאותם אולמות שאתם מתעניינים בהם הוא אולם אירועים בקומה ה49 שבמגדלי עזריאלי – להתחתן הכי קרוב לשמיים. לכאורה, מדובר על פרט שולי, אך חשוב לדעת כי ישנה חשיבות רבה לשעת ההגעה שלכם. מדוע?

מתחתנים באירוע צהריים – התרשמו בצהרי היום:

בעת שאתם מגיעים לראות אולמות אירועים, המטרה העיקרית היא להעניק לכם את התחושה של האולם ולדמיין את אירוע החתונה שלכם בו. מה המשמעות? אם אתם יודעים שאתם רוצים להתחתן באירוע צהריים, הרי שהכי כדאי להגיע לראות את אולם האירועים בשעות היום על מנת שתוכלו לקבל את התחושה שעתידה להיות באירוע שלכם. אירועי הצהריים שונים מאד מאירועי הערב, כאשר ההבדל המהותי ביותר הוא התאורה הטבעית הנוכחת באולם, לצד תאורה מלאכותית המבוססת על תאורה יוקרתית באולם באירועי הערב. לכן, במידה ואתם מחליטים להתחתן בשעות הצהריים, הגיעו לראות את אולם אירועים בקומה ה49 שבמגדלי עזריאלי – להתחתן הכי קרוב לשמיים כל עוד אור היום נוכח.

מתחתנים בשעות הערב? – התרשמו מאור הכוכבים:

החלטתם כי האירוע שלכם יהיה אירוע ערב שהתאורה בו תהיה אור הכוכבים והתאורה האורבנית הטבעית המשתקפת מקצב העיר תל אביב? בחירה לא רעה בכלל. את הפעם הראשונה שתגיעו לראות את אולם האירועים תקבעו לשעת הערב. דמיינו לעצמכם את הרגע שבו יגיעו האורחים שלכם אל אולם האירועים ונסו לחוות את התחושה שהם עתידים לחוות – החל מהכניסה אל האולם, דרך ההתרשמות מהחלונות השקופים המאפשרים הצצה אל תנועת העיר וכלה באווירה הנוכחת באולם עצמו. בעת שאתם עורכים את האירוע שלכם בערב ומגיעים לראות אותו בשעות הבוקר או הצהריים, אתם מאבדים אפקט חשוב וחיוני והוא הניסיון לדמות לכם את האירוע שלכם.

הפגישה הראשונה – רושם ראשוני חשוב:

בעת שמדובר על הפגישות העתידות להגיע לאחר מכן, הרי שאין כל חשיבות לשעת ההגעה שלכם. כמו כן, הרי שלא מדובר על דבר קריטי, אך כן נסו לכוון את הפגישה שלכם בהתאמה לאופי האירוע שלכם. מפיקי האירוע והנציגים באולם אירועים ימליצו לכם על כך בכל מקרה. אל הפגישה הראשונה תוכלו להגיע עם קרובים לכם כדוגמת ההורים או זוג חברים טובים, או לחילופין לעשות את הצעד הראשון אל עבר תהליך הפקת האירוע שלכם לבדכם. עם פגישת ההיכרות עם אולם האירועים, אתם מניחים את אבן הפינה בדרך להפקת האירוע שלכם האירוע בו תנציחו את האהבה הגדולה שלכם. מזל טוב!

49 צור איתנו קשר

רוצים לחגוג על גג עזריאלי ?

דרך מנחם בגין 132, מגדל עגול ,קומה 49 עזריאלי תל אביב 054-699-7767