איך לבחור אולמות בתל אביב ?

יוני 28, 2020

איך לבחור אולמות בתל אביב ?

artical

בחירת אולם לאירוע היא אחת ההחלטות המאתגרות שעלינו לבצע, בעיקר כאשר מדובר בעיר כמו תל אביב בה אינספור אפשרויות לאולמות איכותיים המציעים קשת רחבה של פסיליטיז ושדרוגים. אז בחרנו לסייע לכם בתהליך הבחירה של אולם בתל אביב עם מדריך קצר ויעיל.

אולמות בתל אביב – אירוע פרטי או עסקי?

הדבר הראשון שצריך ללוות אתכם בתהליך ההשוואה בין אולמות בתל אביב הוא סוג האירוע. יש הבדל ניכר בין אירוע פרטי כמו בר מצווה, בת מצווה, ברית או חתונה לעומת אירוע עסקי כמו כנס, תערוכה או הרמת כוסית.

כמובן, שיש אולמות בתל אביב שנותנים מענה מצוין לשתי האופציות, אבל חשוב להגדיר את האירוע מראש ולאפיין אותו.

בחוץ או בפנים?

בעוד יש אולמות אירועים המשלבים בין אולם סגור לגן אירועים פתוח, אחרים מציעים רק אחת משתי האופציות ולכן גם זה קריטריון שחשוב להתייחס אליו בתהליך הבחירה.

קטן, בינוני או גדול?

גודל האירוע וכמות המוזמנים מהווים חלק חשוב בתהליך הבחירה. בעוד יש אולמות שמתאימים גם לאירועים קטנים אינטימיים וגם לאירועים בסדר גודל גדול, אחרים יתאימו אך ורק לאירועים קטנים ויש כאלה שיאפשרו אירוע מ-250 או 300 מוזמנים במינימום.

על הים, במרכז העיר או על הגג?

המיקום ישפיע על האירוע כולו בין אם זה הקונספט שנבחר, האווירה, העיצוב ולכן כדאי לחשוב איזה סגנון של אירוע אנחנו מחפשים. אולי אירוע על הים באווירה של חופש וקיץ, אולי בכלל בא לנו על אירוע אותנטי במרכז העיר או אירוע על גג פתוח המשקיף על הנוף של העיר כולה.

יש כמה מאפיינים נוספים שכדאי לשים אליהם לב בתהליך הבחירה כמו למשל סוג האוכל המוגש, המחיר למנה, מה כולל האירוח בתוך האולם, כמה מלצרים יש פר מוזמן, האם יש חניה והמקום נחשב נגיש מבחינת ההגעה אליו והאם שירותי עיצוב כלולים כחלק בלתי נפרד מהמחיר. רק אחרי שתשימו לב לכל המאפיינים הללו, תשוו בין כמה אולמות אירועים בתל אביב, תוכלו להגיע להחלטה נכונה וטובה עבורכם ועבור האורחים שלכם. ממליצים על קומה 49 אולם אירועים יוקרתי בתל אביב….

49 צור איתנו קשר

רוצים לחגוג על גג עזריאלי ?

דרך מנחם בגין 132, מגדל עגול ,קומה 49 עזריאלי תל אביב 054-699-7767