איפה הכי כדאי להפיק אירוע עסקי בתל אביב?

יוני 28, 2020

איפה הכי כדאי להפיק אירוע עסקי בתל אביב?

artical

מתכננים אירוע עסקי בתל אביב וההפקה שלו נראית לכם מסובכת? העיר מכילה מגוון רחב של מקומות לארגון האירוע. ראשית, נסו להעריך בכמה אנשים מדובר, ובהתאם לסוג האירוע תוכלו לבחור את המקום האידיאלי. הפקת אירועים עסקיים מוצלחים תלויה במידה רבה בפילוח קהל היעד שלכם,בחירת המיקום לאירוע ובהתאמת המקום לקהל היעד. בכתבה הבאה אספנו עבורכם כמה אפשרויות:

מתחם התחנה בנווה צדק:

מתחם התחנה בנווה צדק כולל מגוון רחב של מסעדות ושל בתי קפה המתאימים לכל אירוע, הפקת אירועים עסקיים קטנים או גדולים כאחד.במתחם התחנה תוכלו לבקר במסעדה כמו ויקי כריסטינה הכוללת גם בר מפנק, במסעדת דלאל, במסעדת איטלקייה בתחנה או במתחם קארנדאג'י המציע לופט עם גלריה ומותאם לאירועים מעט גדולים יותר, הכוללים עד 160 איש. בנוסף במתחם התחנה כל שנה מתקיימים אירועים עסקיים ענקיים, כמו פסטיבל הבירה ופסטיבל הקוקטיילים.

מתחם הנמל בתל אביב:

מתחם הנמל בתל אביב הוא מהמקומות הכי מוכרים בתל אביב והיווה במשך הרבה שנים בית להרבה אירועים, פרטיים ועסקיים, אם אתם רוצים אירוע בסטייל עם הניחוח של הים באזור הנמל, תוכלו לקפוץ לאחת המסעדות הנפלאות הממוקמות בנמל תל אביב כמו בני הדייג, מסעדת הסוכה הלבנה, יוליה או אושי, יש גם מסעדות פחות מוערכות אבל עדיין טובות כמו פיר 23 ,קפה נמרוד, ואווזי (הכל תלוי בתקציב וגודל האירוע) . אם נכנסתם לאתגר של הפקת אירועים עסקיים גדולים, תוכלו לבחור במתחמי אירועים כמו הטראסק, המתאים לאירועים של מאות אנשים, או מתחם ריברסייד שהתל אביבים שבינינו יזכרו אותו כמנדיס המיתולוגי.

אירוע עסקי במתחמי קניות:

אם הוטל עליכם המשימה להפיק אירוע עסקי בינלאומי רב משתתפים, שהאורחים בו עשויים להגיע משדה התעופה, תוכלו להציע להם להגיע ישירות למקום באמצעות הרכבת. במגדלי עזריאלי תוכלו למצוא מגוון רחב של מסעדות שבאפשרותכם לערוך בהם אירוע עסקי, המסעדות בעזריאלי מתאימות בעיקר לאירועים עסקיים קטנים, תוכלו למצוא שם מקומות כמו: מסעדת הביסטרו האמריקאית 2C, או שתוכלו לארגן אירוע עסקי בסדר גודל יותר גדול בקומה ה-49 של המגדלים(המחיר יעלה בהתאם) , באולם האירועים 49.

לסיכום, תל אביב רוויה במקומות בילוי אטרקטיביים. אם בחרתם לשלב ארוחה עם הפקת אירועים עסקיים, מסעדה תהיה אידיאלית. חשוב לדעת מה התקציב ולתכנן בהתאם, אפשר גם לתכנן אירוע גדול על תקציב קטן אם מצליחים לתכנן את הפרטים כמו שצריך וחוסכים איפה שאפשר, אם מדובר באירוע עם כמות מוזמנים גדולה – עדיף לבחור דווקא באולם אירועים, כאשר ניתן לשכור עבור האירוע את שירותיו של קייטרינג איכותי.

49 צור איתנו קשר

רוצים לחגוג על גג עזריאלי ?

דרך מנחם בגין 132, מגדל עגול ,קומה 49 עזריאלי תל אביב 054-699-7767